Internet ve třech krocích pro Vás i Vaši firmu

1Vyberte si tarif

odesláním otázky souhlasíte s GDPR

2Ozveme se

Po vyplnění a odeslání formuláře budete do dvou pracovních dnů kontaktováni jedním z našich techniků, který se s Vámi domluví na datumu a času možné konzultace a případného připojení.

3Surfujete

Už jsme Vás připojili, internet běží.

Nyní máte možnost se přihlásit do naší klientské sekce.

Klientská sekce Vám bude po celou dobu naší spolupráce sloužit jako nástroj pro kontrolu vašich produktů a smluv

Klientská sekce

FAQ

Mám zájem o Vaše služby co mám dělat?

Zavolejte nebo napište tel. číslo 727 949 114 nebo 723 309 410, případně využijte náš formulář a my Vám co nejdříve zavolám zpět

Jak můžu za služby zaplatit?
  • hotově na pobočce GreenNet
  • bezhotovostním převodem z účtu nezapomínejte u plateb uvádět svůj VS (variabliní symbol), který naleznete na faktuře zaslané emailem
Mám problém s připojením k internetu.
  1. Odpojte a znovu připojte k elektrickému napájení všechny prvky internetu (např.: WiFi router, anténu a rozbočovač).
  2. Zkontrolujte zapojení všech kabelů vedoucích do wifi routeru případně rozbočovače a ujistěte se, že wifi routeru svítí. Většina modelů má na zadní straně přístroje vypínač, kterým lze v případě potřeby wifi router vypnout.
  3. Nikdy nemačkejte tlačítko “Reset”, pokud to situace vyžaduje. Tlačítkem “Reset” se přístroj uvádí do výchozích hodnot a tato operace může zapříčinit nefunkčnost internetu.
  4. Pokud ani tak internet nefunguje, kontaktujte naše pracovníky na tel. 723 309 410

Kontaktujte nás

odesláním otázky souhlasíte s GDPR